سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین اجتماع حامیان محیط زیست و منابع طبیعی برگزار شد

بزرگترین اجتماع حامیان محیط زیست و منابع طبیعی در قالب پویش مردمی حامیان سرزمین پاک سبز ایران در حومه شمالی بخش مرکزی اسلام آبادغرب تشکیل شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، برنامه پویش مردمی دریک حرکت فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست در روستاهای بخش مرکزی شهرستان برگزار شد.

رها شدن انواع واقسام زباله‌ها در طبیعت از جمله مشکلات زیست محیطی بشر امروزی است که باعث به وجود آمدن انواع آلودگی‌ها می‌شود.

یکی از حامیان پویش مردمی  اظهار داشت: در چند سال اخیر با به وجود آمدن انواع زباله‌های پلاستیکی مشکل رها شدن آن در محیط دوچندان شده است چرا که برای تجزیه پلاستیک به ۳۰۰ تا ۵۰۰ سال زمان نیاز است.

صفری در همین راستا اضافه کرد :باهمکاری بزرگان و پیشکسوتان طی اقدامی بی نظیر با دهیاران حومه شمالی اسلام آباد غرب روستا‌های بره سیله، سوران سفلی، سوران علیا، چشمه هلنگ، چفته، ولکه وند، جلیلوند، برزه، سرخک، چنار، میان قلعه، چنگر جلیلوند و چنگر سیمنوند در جهت زمینه سازی فرهنگی حفاظت از محیط زیست منطقه و پاکسازی زباله‌های پسماندی و مخرب هماهنگی لازم صورت گرفت.

وی  گفت: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها راه حلی پیدا کنیم برای معضل وجود انواع و اقسام زباله‌ها درمناطق روستایی که به عنوان یکی از مشکلات جدی زیست محیطی یافت میشود.

این حامی محیط زیست بیان  کرد:در این زمینه ادارات منابع طبیعی محیط زیست و هلال احمرو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دعوت شدند که در این کار ارزشمند فرهنگی پویش مردمی را همراهی و حمایت نمایند.



انتهای  پیام/ز


برنامه پویش مردمی در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست برگزار شد 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.