سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال احیای بافت فرسوده در کرمانشاه هستیم

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تقویت دفاتر تسهیل گری، گفت: با توسعه و تقویت دفاتر تسهیل‌گری می‌توانیم مشکلات محلات حاشیه‌ای و بافت فرسوده کرمانشاه را حل کنیم.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: از شهردار و مجموعه شهرداری کرمانشاه انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به موضوع ستاد بازآفرینی پایدار شهری در کرمانشاه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تلاش در راستای بالا بردن میزان مشارکت و مداخله افراد محلی در انجام پروژه‌های محلات حاشیه‌ای تاکید کرد: ایجاد دفاتر تسهیل گری بهترین کاری است که باید در محلات حاشیه‌ای برای بالا بردن میزان مشارکت مردمی در این محلات انجام شود.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به پروژه‌های خوبی که سال گذشته در محلات حاشیه‌ای کرمانشاه مثل محله آقاجان اجرایی شد، خواستار تداوم اجرای چنین پروژه‌هایی که باعث ایجاد دلگرمی مردم می‌شود، در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه به دنبال احیای بافت فرسوده در کرمانشاه هستیم، گفت: اگر بتوانیم این دفاتر تسهیل گری را در بافت فرسوده هم فعال کنیم می‌توانیم خیلی از مشکلات این بافت‌های فرسوده مثل کوچه‌های تنگ و تاریک آن‌ها را با مشارکت خود مردم ساماندهی کنیم، کما اینکه تاکنون توانسته ایم کار‌های خوبی را در محله‌های فیض آباد و جلوخان کرمانشاه به سامان برسانیم.

انتهای  پیام/ز

ایجاد دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر 

برچسب ها: شورای شهر ، توانبخشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.