سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال بروز بیماری تب کریمه کنگو با آغاز فصل گرما

فرماندار گیلانغرب گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال بروز بیماری تب کریمه کنگو و جلوگیری از شیوع این بیماری واگیر، اجرای سمپاشی دام‌ها امری ضروری است که دامداران باید آن را لحاظ کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کوروش محمودیان  فرماندار گیلانغرب  گفت: هدف دامپزشکی تنها درمان دام نیست و این مرکز در جهت تامین سلامت مواد غذایی و بهداشت انسان و دام با انجام واکسیناسیون در دام‌ها و نظارت‌های دوره‌ای نیز تلاش می‌کند.

وی اظهار کرد: در زمینه مقابله با بیماری تب کریمه کنگو اقدام‌های پیشگیرانه توسط گروه‌های دامپزشکی با مراقبت‌های ویژه، آموزش و سم پاشی مکان‌های نگهداری واحد‌های دامی در مناطق روستایی اتخاذ شده و کماکان درحال اجراست.

 مالک عظیمی سرپرست اداره دامپزشکی گیلانغرب  گفت: اداره دامپزشکی این شهرستان براساس اهداف سازمانی مشخص در انجام اموری، چون واکسیناسیون دوره‌ای دام‌ها علیه بیماری‌های مشترک دامی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در جهت ارتقاء سطح آگاهی، نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی علاوه بر نظارت برکشتارگاه‌ها و سمپاشی بدن و جایگاه دام بعنوان سنگر سلامت جامعه در تلاش است.


انتهای  پیام/ز

 

واکسیناسیون دوره‌ای دام‌ها علیه بیماری‌های مشترک دامی

برچسب ها: دامپزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.