سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۲ هزار دانش‌آموز عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران

حدود ۳۲ هزار دانش‌آموز سازمان‌یافته عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی، تربیت دانش‌آموزان است، گفت: حدود ۳۲ هزار دانش‌آموز سازمان‌یافته عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان هستند.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان دستگاه دولتی قادر به ورود بسیاری از فضا‌ها نیست، اما به منابع آن نیاز دارد، گفت: از این جهت فعالیت این سازمان فرصت بسیار خوبی برای آموزش و پرروش است، اما توجه به این نکته ضروری است که اولویت اصلی سازمان دانش‌آموزی تربیت دانش‌آموزان است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ساماندهی اوقات فراغت، معرفی الگو‌ها و اسوه‌های مورد قبول نظام جمهوری اسلامی، تقویت روحیه تعاون و همکاری، خودباوری و دین‌باوری را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که سازمان دانش‌آموزی به بهترین شکل در حال اجرای آن است.
 
نیکزاد ادامه داد: تربیت با برنامه‌های جانبی همچون برنامه‌های فرهنگی و هنری و دینی قابل دست‌یابی است که سازمان دانش‌آموزی با این ظرفیت می‌تواند بخش اعظم آن را بر عهده بگیرد.
 
وی تأکید کرد : آموزش و پرورش مازندران از برنامه‌های منسجم سازمان دانش‌آموزی تحت نظارت، کنترل و اجرای خود این سازمان، حمایت می‌کند.

انتهای پیام/آ
 
 

فعالیت  ۳۲ هزار دانش‌آموز مازندرانی در سازمان دانش‌آموزی 

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.