سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مهلت ارسال به جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز

آخرین مهلت ارسال اثر به ششمین دوره ملی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی عکس شیراز هشت تیر ماه امسال اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ششمین دوره ملی و سومین دوره بین‌المللی عکس شیراز امروز در چهار بخش شهروند فرهنگ مدار، شب نگاری در فضا‌های تعاملی شهر شیراز، زیبایی، نشاط شهری و بخش ویژه جایزه میرزا حسن عکاسباشی برگزار می‌شود.

شرکت در جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز برای عموم آزاد است و تنها در بخش چهارم، بخش جایزه میرزا حسن عکاسباشی مختص عکاسان بومی شیراز است و مجموعه عکس‌ها باید بین ۷ تا ۱۲ فریم باشد.

هر عکاس می‌تواند حداکثر ۵ اثر در بخش‌های اول و دوم به صورت تک عکس ارسال و در بخش سوم تلفن همراه هر عکاس حداکثر ۲۰ عکس را می‌تواند در صفحه اینستاگرام جشنواره بارگزاری کند.

دبیرخانه جشنواره هشتم تیرماه امسال را آخرین مهلت برای دریافت آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای ارائه آثار خود و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.festivals.shiraz.ir مراجعه کنند.

داوری آثار در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیر ماه امسال انجام و نتایج اولیه ۱۷ تیرماه اعلام می‌شود که براساس زمان‌بندی جشنواره اختتامیه، اعلام نتایج نهایی و گشایش نمایشگاه ۲۷ تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

تمدید آخرین مهلت ارسال به جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.