سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردشگران خارجی فقط باید در هتل‌ها اسکان یابد نه خانه‌های اجاره‌ای

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: گردشگران خارجی فقط باید در هتل‌ها اسکان یابند و در صورت مشاهده اسکان این مسافران در خانه های استیجاری این مکان ها پلمپ می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در دیدار عمومی با مردم نارنج بن این شهرستان گفت: حضور مسافران خارجی بخصوص اتباع عرب باعث برخی موضوعات اخلاقی شده است.

وی افزود: طبق رایزنی‌ها با وزارت خارجه و لیدرها، اتباع خارجی پس از ورود به رامسر باید در هتل‌های رسمی اسکان یابند تا نظارت وجود داشته باشد و از اسکان دد خانه‌های شخصی اجاره‌ای خودداری شود.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه خانه‌های اجاره داده شده به اتباع خارجی در صورت شناسایی پلمپ خواهد می‌شود، گفت: در این امر نیاز به همراهی مردم جهت کنترل و پیشگیری از وقوع جرم و موارد اخلاقی هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه جذب نیروی پلیس در غرب استان کم است و نیاز است جوانان مومن و متعد به این حوزه ورود کنند، گفت: برخی از سارقان بومی و برخی دیگر در ایام تعطیلات از دیگر استان‌های کشور برای سودجویی وارد رامسر می‌شوند.

وی افزود: آموزش عمومی در راستای پیشگیری از سرقت بسیار حائز اهمیت است که به طرق مختلف درحال آموزش به مردم هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه نصب حفاظ، نصب دوربین، اجرای روشنایی کافی در منازل و بخصوص معابر را از جمله اقدامات پیشگیرانه دانست و گفت: در بحث روشنایی معابر بخصوص در حوزه روستایی بحث‌هایی در شورای تامین مطرح و با پیگیری فرماندار این مهم درحال اجرا است.

سرهنگ قیصری افزود: از شهرداری‌ها میخواهیم در مجوزات و پایان کار ساختمان‌ها بحث نصب دوربین مدار بسته را بسیار جدی بگیرند و سامانه پایش تصویری سطح شهر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی کاهش نزاع، درگیری‌ها و مشروبات الکلی را از دیگر اقدامات پلیس دانست و با بیان اینکه به سختی با اینگونه جرایم برخورد خواهیم‌کرد، گفت: در بحث استفاده از موتورسیکلت باید دوبخش را مورد بررسی قرار داد که یک گروه کسانی هستند که برای کار روزمره و تردد ایمن از موتورسیکلت استفاده میکنند و گروهی نیز در اماکن عمومی با موتور سیکلت باعث ایجاد رعب و خطر برای مردم می‌شوند که پلیس در برخورد با هرکدام‌نگاه جداگانه دارد.
انتهای پیام/آ



فرهنگ سازی مهم‌تر و اثربخش‌تر از جریمه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.