رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از ارائه خدمات مضاعف در حوزه صدور گذرنامه به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ احمدرضا فغانی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با توجه به ایام تعطیلات نوروز و افزایش مسافرت‌ها و مراجعه شهروندان برای دریافت گذرنامه برای سفر‌های خارجی و زیارتی عتبات عالیات با برنامه زیری به عمل آمده اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه آماده ارائه خدمات به شهروندان و مراجعان است.

وی از ارائه خدمات به متقاضیان صدور گذرنامه در دفاتر پلیس +۱۰ سطح استان بصورت شیفتی در تمام روز‌های تعطیل ایام نوروز و در روز‌های غیرتعطیل بصورت روزانه خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تمدید اقامت و روادید، صدور خروج و مراجعت برای اتباع خارجی به خصوص توریست‌ها و جهانگردان، صدور اجازه خروج برای مشمولان وظیفه عمومی که قصد سفر به عتبات عالیات و سفر‌های سیاحتی را دارند از جمله خدمات پلیس است.

سرهنگ فغانی از ارائه خدمات گذرنامه در فرودگاه دشت ناز ساری برای مسافرانی که قصد سفر سیاحتی و زیارتی در ایام نوروز را دارند، خبر داد و افزود: ارائه خدمات و تمدید روادید ملوانانی که از طریق کشتی وارد بندر امیرآباد – نوشهر و فریدونکنارمی شوند نیز از دیگر خدمات پلیس امنیت عمومی دراین حوزه است.

انتهای پیام/آ

صدور گذرنامه‌ای در نوروز ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.