سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت نظری مطرح کرد؛

مهم‌ترین دغدغه کارکنان شهرداری تبعیض در رفتار معاونت توسعه منابع انسانی است

عضو شورای شهر تهران با اشاره به عدم تمدید خدمات اداری شهر برای کارکنان سازمان ورزش به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت سازمانی ۶۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: برای ۶۰ نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری اتفاقی رخ داده است و آن‌ها در نامه‌ای به من اعلام کردند که شرکت خدمات اداری شهر با دستور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری از انعقاد قرارداد با این افراد که عمدتاً بیش از ۱۰ سال سابقه دارند، خودداری کرده است.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه از قبل اطلاعی به این افراد داده نشده بود، تصریح کرد: این اتفاق در حالی رخ داد که قرار بود این افراد از وضعیت قراردادی به نیروی رسمی سازمان تبدیل شوند، اما از آن‌ها درخواست شد که در قالب قرارداد یک ساله کار معین با سازمان ورزش همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید در این مورد توضیحات لازم داده شود، گفت: همچنین باید اقدامات لازم برای جبران خسارت و شایسته سالاری انجام شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه کارکنان سازمان ورزش که برای آن‌ها قرارداد خدمات اداری شهر تمدید نشد، تبعیض در رفتار معاونت توسعه منابع انسانی است.

وی تصریح کرد: بخشنامه معاونت توسعه منابع انسانی سبب کاهش دریافتی برخی از کارکنان شده است و برای برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها این اتفاق رخ داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.