عضو شورای شهر تهران نسبت به فقدان توجه به مدیریت راهبردی مسئولیت‌پذیری سازمانی در شهر تهران و اجرایی نشدن نظام مصوبه شورای شهر به شهرداری تهران تذکر داد.

فخاری خواستار تشکیل اولین جلسه راهبردی مسئولیت اجتماعی سازمانی شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران صبح امروز در یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه) برگزار شد، نسبت به عدم توجه به مدیریت راهبردی مسئولیت‌پذیری سازمانی در شهر تهران و عدم اجرای نظام مصوبه شورای شهر تهران به شهرداری تهران تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه نظام نامه مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی تهران گفت: پیشگیری و کاهش پیامد‌های منفی اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی ناشی از فعالیت سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از موضوعات مهم برای دستیابی به شهر زیست پذیر تلقی می‌شود.

وی افزود: ارتقای مسئولیت اجتماعی در شهرداری تهران و سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی شهر از ضرورت‌های دیگر مدیریت شهری در وضعیت فعلی است.


بیشتر بخوانید: تذکر رسولی نسبت به عدم ارسال لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران


فخاری گفت: ضروری است که در اولین فرصت نخستین جلسه ستاد راهبردی مسئولیت اجتماعی سازمانی پس از سال‌ها توقف در سال جاری به ریاست شهردار تهران برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار