سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی؛

توزیع تعداد ۳ هزار کتابچه بیانیه گام دوم انقلاب در مساجد زنجان

حجت‌الاسلام موسی موسوی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:تعداد ۳ هزار کتابچه بیانیه گام دوم انقلاب در بین روزده داران زنجانی توزیع شد.

حجت‌الاسلام موسی موسوی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در باره اجرای طرح ضیافت الهی در سال ۹۸ اظهار کرد: در این طرح برنامه‎هایی از جمله، ترتیل‌خوانی، پاسخ به مسائل دینی و .. در بقاع متبرکه در حال برگزاری است که از اولین روز ماه مبارک رمضانآغاز شده و عموم مردم نیز می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی گفت:طرح خیمه‌های معرفت نیز با ارائه‌ی غرفه‎ی کودک، عرضه‎ی محصولات فرهنگی و همچنین پخش فیلم و کلیپ با مضامین معرفتی در طول ماه مبارک رمضان در حال برگزاری می‎باشد.

حجت‌الاسلام موسوی در خصوص وِیژه برنامه‌های شب قدر، تاکید کرد: در لیالی پرفضیلت قدر، برنامه‌هایی از جمله قرآن خوانی، نیایش، ختم دعای جوشن کبیر و... به همراه سحری و افطار در تمامی بقاع متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود.

موسوی افزود:ماه مبارک رمضان، ماه رحمت خدا بوده و اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در جهت استفاده‌ی حداکثری از این ماه مبارک و همچنین جهت ترویج فرهنگ معنویت و سوق دادن جوانان به سمت مباحث قرآنی و دینی ویژه برنامه‌هایی را در این خصوص ترتیب داده است
 
وی خاطر نشان کرد:توزیع تعداد ۳ هزار کتابچه بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران در بین مساجد و برگزاری نمایشگاه ضیافت الهی در ۳۲ امامزاده جزو خوانی قرآن کریم در ۳۲ امامزاده و وقف 300ذ مصحف شریف جهت ترویج فرهنگ قرانی در این ایام در بقاع متبرکه انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

توزیع تعداد ۳ هزار کتابچه بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.