سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکستان حفاظ‌کشی مرزهایش با ایران را آغاز کرد

فرمانده نیرو‌های مرزی پاکستان گفت پروژه حفاظ‌کشی مرز‌های این کشور به منظور ممانعت از ورود تروریست‌ها به ایران آغاز شده و تخمین زده می‌شود تکمیل آن سه تا چهار سال زمان ببرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، معظم جاه انصاری، فرمانده نیرو‌های مرزی پاکستان از آغاز پروژه حفاظ‌کشی مرز‌های این کشور با ایران خبر داد. بنا به گفته انصاری، تخمین زده می‌شود این پروژه حدود سه تا چهار سال زمان ببرد.

پیش از این حسن روحانی گفته بود ایران با پاکستان «یک نیروی واکنش سریع برای مبارزه با تروریسم در داخل مرز‌ها تشکیل خواهد داد».

انصاری در ادامه افزود: پیش از این با هدف پاکسازی مرز‌ها از تروریست‌های مسلح، نیرو‌های امنیتی پاکستان حملاتی را علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در نزدیکی مرز‌های ایران انجام دادند و در چند هفته اخیر نیز عملیات اطلاعاتی انجام شده است. 

این اقدامات پس از حمله تروریستی به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه بهمن صورت گرفت که بر اثر حمله یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان سیستان و بلوچستان ۲۷ نفر به شهادت رسیدند و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند. در همان زمان سفیر پاکستان از سوی وزارت امور خارجه ایران برای ابراز اعتراضات به این حمله تروریستی احضار شد. تهران همچنین از اسلام‌آباد خواست اقدامات فوری برای برخورد با این حمله تروریستی را انجام دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.