سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحشت تل‌آویو از عملیاتی شدن سامانه اس-۳۰۰ سوریه

یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورتی که جنگنده‌های این رژیم از سوی سامانه اس-۳۰۰ سوریه تهدید شوند، تل‌آویو آن‎ها را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورتی که سامانه اس-۳۰۰ مستقر در سوریه جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم را هدف قرار دهد، تل‌آویو آماده است تا با آن مقابله نماید.

ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت: اگر آزادی حرکت ما مورد تهدید قرار گیرد ما آن تهدید را حذف می‌کنیم.

این مقام نظامی صهیونیست افزود رژیم صهیونیستی به زودی سلاح‌های پیشرفته‌ای را معرفی خواهد کرد تا اطمینان یابد می‌تواند همچنان به نقض حریم هوایی همسایگان خود ادامه و مناطقی را در خاک سوریه هدف قرار دهد.

این مقام صهیونیست به دمشق درباره بکارگیری سامانه اس-۳۰۰ هشدار داد و یادآور شد که تیم ارتش سوریه آموزش سامانه اس-۳۰۰ را به پایان رسانده و در حال حاضر یک گروه جدید در حال آموزش برای بکارگیری سامانه اس-۳۰۰ است. ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: در صورتی که جنگنده‌های ما از سوی سامانه اس-۳۰۰ تهدید شوند، هدف قرار دادن این سامانه از سوی ما یک اقدام قانونی محسوب می‌شود. 

انتقال سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ به سوریه، به دنبال سرنگونی جنگنده روسی در آسمان سوریه صورت گرفت. تحویل ۴۹ واحد سامانه دفاع هوایی اس-۳۰۰ روسیه در اوایل ماه اکتبر گذشته به پایان رسید. وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرد که انتقال سامانه اس-۳۰۰ سبب تجهیز سامانه‌های دفاع هوایی سوریه می‌شود و امنیت نیرو‌های نظامی روسیه مستقر در این کشور را بهبود می‌بخشد.

روسیه تل‌آویو را مسئول سرنگونی جنگنده ایلوشین معرفی و اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از هواپیمایی روسی به عنوان سپر دفاعی در مقابل سامانه پدافند هوایی سوریه استفاده کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.