سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اداره استاندارد استان کرمان معرفی شد

باحضور مشاور رئیس سازمان استاندارد کشور از زحمات بیگ زاده مدیر کل استاندارد استان تجلیل واسماعیل عاقلی به جای وی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان اصغر صالح زاده مشاور رئیس سازمان استاندارد کشور در مراسم معرفی مدیرکل جدید اداره استاندارد استان کرمان گفت : سازمان ملی استاندارد  به همت نیرو‌های توانمند و متخصص جایگاه و رتبه خوبی در سطح بین المللی کسب کرده است.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران یکی از ۱۵ کرسی اصلی هیات مدیره سازمان جهانی استاندارد را در اختیار دارد، در حالی که شاهد کینه ورزی دشمنان این کشور دراین حوزه بودیم، که خوشبختانه این توفیق نصیب سازمان شد وهمچنان به فعالیت خود در عرصه بین الملل ادامه می دهد.

صالح زاده تصریح کرد: ایران با عضویت در سازمان استاندارد کشور‌های اسلامی (هلال)، به عنوان یکی از کشور‌های اثرگذار این سازمان نام برده می‌شود و کشور‌های عضو به دنبال موضع ایران هستند.

وی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد با وجود کمبودها، اقدامات مطلوبی برای کشور رقم زده و پوستر روز جهانی استاندارد را یک طراح ایرانی برای اولین بار در تاریخ طراحی کرده که این پوستر در کل دنیا مطرح شد.

صالح زاده با بیان اشاره به سفر دبیرکل سازمان جهانی استاندارد به ایران گفت: این سفر اثرات مثبتی در ارتقای جایگاه استاندارد کشور داشت.

وی افزود: قانون توسعه و تقویت نظام استاندارد سال ۹۶ پس از هفت سال به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید که در این قانون بستر لازم برای استقرار منویات نظام اسلامی اجرایی شده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها سازمان ملی استاندارد بیان کرد: قانون توسعه و تقویت نظام استاندارد با کمک تمامی افراد بخش دولتی و خصوصی قابل اجرا است که در این قانون مرجع‌های ویژه‌ای از جمله صدور نشان هلال به سازمان استاندارد واگذار شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید گفت: رونق تولید، بدون استاندارد محقق نمی‌شود، زیرا مردم از کالای بدون کیفیت استفاده نمی‌کنند.

صالح زاده عنوان کرد: بسیاری از ظرفیت‌های خوب کشور در استان کرمان نهفته است و صنایع مناسبی دارد که می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند.

انتهای پیام/ح

معرفی مدیرکل جدید اداره استاندارد کرمان

برچسب ها: استاندارد ، معارفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.