سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی تخلیه آب از ۳ روستای دشت آزادگان طی روز‌های آینده

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ۳ الی ۴ روز آینده سیل‌بند‌های روستا‌های شخیطر و ابورفوش ترمیم و آب از روستا‌ها تخلیه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،زاهد فردوس‌پناه، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان با اشاره به وجد آب در برخی روستا‌های این شهرستان بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود تا ۳ الی ۴ روز آینده سیل‌بند‌های روستا‌های شخیطر و ابورفوش ترمیم و آب از روستا‌ها تخلیه شود.

وی در ادامه افزود: در روستای مچریه نیز باید حدود ۵ سیل‌بند شکسته‌شده ترمیم شوند که با توجه به تعداد این سیل‌بندها، احتمالا روند تخلیه آب از این روستا زمان‌بر است.

فردوس پناه تصریح کرد: از ابتدای وقوع سیل ۱۰ روستای دشت آزادگان زیر آب رفتند که ۸ روستا از این تعداد در سوسنگرد و ۲ روستا در بستان بودند که در حال حاضر آب از ۷ روستا تخلیه شده است، اما ۳ روستای شخیطر، ابورفوش و مچریه هنوز زیر آب هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشت آزادگان ادامه داد: اهالی روستا‌هایی که از خطر آبگرفتگی رهایی یافته‌اند، در حال برگشت به منازل خود هستند، اما اهالی روستا‌های زیر آب در کمپ‌ها و برخی از اهالی نیز در تپه‌های الله اکبر زندگی می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: وضعیت ۱۴ سیل‌بند شکسته‌شده در زمان سیلاب، احصاء شده است. ترمیم شدن این سیل‌بند‌ها موجب فراهم شدن شرایط برای کشت تابستانه خواهد شد و در این جهت برنامه‌های استانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

تخلیه آب از روستاهای درگیر سیلاب

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.