سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تکریم رمضان با ورزش در کلیه توابع کرمان

سرپرست ورزش و جوانان کرمان با اشاره به طرح ملی تکریم رمضان با ورزش، از اجرای این طرح در قالب مسابقات مختلف ورزش و برنامه‌های فرهنگی مذهبی در کلیه توابع این شهرستان خبر داد.

رضا رفیع زاده سرپرست ورزش و جوانان شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: در قالب تکریم رمضان با ورزش، امسال بیش از ۵۰ جام فوتسال و والیبال به طور مستقیم زیر نظر ورزش و جوانان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به گستردگی شهر کرمان، بسیاری‌از هیئت‌ها و دیگر دستگاه‌ها و ادارات جام‌های ورزشی مختلفی در این ماه به صورت مستقل برگزار می‌کنند.

رفیع زاده تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های ورزشی، بسیاری از توابع در زمینه مباحث فرهنگی و مذهبی از جمله جمع خوانی قرآن و همکاری با سایر ادارات و سازمان‌ها، به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی بعد از افطار مشارکت دارند.

وی یادآور شد: طبق اعلام نمایندگان ورزش در بخش‌ها و توابع، ماه رمضان جاری شاهد برگزاری مسابقاتی نظیر بازی‌های بومی محلی، طناب کشی، کُشتی، ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای، بسکتبال، دارت، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، کاراته، ایروبیک، تیراندازی، فوتبال دستی، سپک تاکرا و... در بخش آقایان و بانوان خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در کلیه توابع کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.