سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی؛

پاتک مسلحانه مأموران انتظامی به قاچاقچیان مرفین/ یک قاچاقچی به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: محموله بزرگ هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی مرفین در جاده سبزوار با هلاکت یک قاچاقچی کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار محمد کاظم تقوی صبح شنبه در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت : پس از اطلاع از حمل محموله سنگین مرفین از جنوب به مقصد شمال کشور تیمی از مأموران مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی سبزوار و اکیپ‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان مأمور رسیدگی به موضوع شدند.

وی تصریح کرد: پس از رد زنی محموله ساعت ۲۲:۳۹ جمعه شب پلیس در مسیر جاده روداب به سبزوار سه خودرو حامل محموله مواد افیونی و راه پاکن را در دامنه کمین خود به محاصره در آورد و سوداگران مرگ که قصد مقاومت و فرار از صحنه داشتند با پاتک مسلحانه مأموران انتظامی زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در این عملیات سه دستگاه خودروی نیسان وانت، یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به عنوان راه پاک کن محموله مواد افیونی بود را توقیف و با دستگیری  پنج قاچاقچی و هزار و ۵۵۰ کیلو گرم مرفین کشف شد.

تقوی افزود: دو تن از این سوداگران مرگ به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بودند به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال یافته و یکی از آنان که جوانی ۳۱ ساله بود جان خود را از دست داد.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

توقیف محموله هزار و۵۰۰کیلوگرمی مرفین در جاده سبزوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.