سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار بنیاد مسکن با اولویت بازنگری طرح‌های هادی روستایی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: بازنگری طرح هادی روستای، اولویت بنیاد مسکن خراسان رضوی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید رضا موسوی نیا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در دیدار با فرماندار کاشمر با اشاره به محدودیت منابع مالی برلزوم استفاده از توان بخش خصوصی و خیران و هدفمند نمودن اعتبارات تاکید کرد و گفت: امسال بازنگری طرح‌های هادی در روستا‌های کاشمر نیز در اولویت است.

وی تصریح کرد: توسعه روستا‌ها از اولویت‌های این بنیاد برای استقرار مردم در روستا‌ها و جلوگیری از حاشیه نشینی در شهر‌های بزرگ است.


محمدعلی نبی پور فرماندار کاشمر نیز در این نشست با اشاره به خسارات سیل اخیر گفت : اقدامات خوبی در زمینه آبخیزداری در شهرستان انجام شده که اگر این اقدامات نبود با توجه به وجود شیب زیاد ومسیل‌های کاشمر، دچار مشکلات اساسی می‌شدیم.


وی با بیان اینکه بر اثر سیل و بارندگی امسال در مجموع ۲۳۰ واحد مسکونی نیاز به بازسازی و ۱۷۰ واحد نیاز به تعمیر دارند تصریح کرد: اقدامات اولیه برای شروع عملیات بازسازی انجام شده است.


نبی پور افزود: روستا‌های بخش مرکزی به دلیل همجواری با شهر کاشمر از جمعیت بسیار برخوردار هستند و نیازمند توجه بیشتر در ایجاد زیرساخت‌های توسعه روستایی هستیم.


وی با تاکید بر لزوم بازنگری در طرح‌های هادی روستایی ادامه داد: در برخی روستا‌ها به دلیل مهاجرت پذیری و همجواری با شهر با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در خارج از حریم و طرح هادی مواجه شده ایم که این امر ارائه خدمات به ساکنین در این مناطق را با مشکل مواجه ساخته است.


فرماندار کاشمر همچنین خواستار تامین اعتبار لازم برای احداث و بهسازی دیوار ساحلی در روستای سرحوضک بخش مرکزی این شهرستان شد.


انتهای پیام//ف. ص


لزوم بازنگری طرح‌های هادی در روستا‌های کاشمر

برچسب ها: مسکن ، اخباراقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.