سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور مطرح کرد؛

حضور مردم در نماز جمعه نشانه حمایت از جریان‌های اصیل انقلاب اسلامی

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: حضور مردم در نماز جمعه نشانه حمایت از جریان‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام رضوانی نسب معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در سفر به تفرش در مراسم معارفه امام جمعه جدید این شهرستان گفت: مردم عزیز ما هر هفته در این اجتماع عظیم عبادی و سیاسی حضور دارند و حضور مردم نشانه حمایت از جریان‌های اصیل اسلام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حاجی پوردبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی هم در این مراسم گفت: نماز جمعه نماز حاکمیت اسلامی است، نماز ولایت است و بفرموده رهبر معظم انقلاب قرارگاه فرهنگی و عامل بصیرت افزایی و وحدت آفرین جامعه است.

حسینی نماینده تفرش، آشتیان، فراهان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: ائمه جمعه با توجه به جایگاهشان پدر معنوی یک شهرستان و رییس شورای فرهنگی هرشهرستان محسوب می‌شوندو می‌توانند تاثیرات بسیار زیادی در حوزه اجرای مباحث دینی و مذهبی داشته باشند.

توجه خاص به جوانان از برنامه‌های امام جمعه جدید شهرستان تفرش

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه جدید شهرستان تفرش هم در این مراسم به بیان اهمیت و نقش کلیدی نماز جمعه و تاثیرات در نماز جمعه پرداخت و با بیان اینکه توجه خاص به جوانان از برنامه هایش است افزود: تقویت استعداد‌های جوانان برای رسیدن به تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب است.

در مراسمی امام جمعه جدید شهرستان تفرش به همراه اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با استقبال مردم و مسئولین وارد شهرستان شدند وحجت الاسلام هادی میرزایی به عنوان هشتمین امام جمعه شهرستان تفرش پس از پیروزی انقلاب اسلامی منسوب شد.

پیش از این حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه قبلی شهرستان تفرش بود که به علت کسالت (سکته مغزی) از این سمت کناره گیری کرد.

عطر افشانی مزار شهدا و زیارت شاهزاده احمد و دیدار با خانواده شهید مجتبی محبعلی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.