سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انزجار مردم آذربایجان شرقی از شیطان بزرگ

مردم انقلابی آذربایجان شرقی امروز در حمایت از بیانیه اخیر شورای عالی امنیت ملی درباره برجام راهپیمایی ضد امریکایی برپا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مردم روزه دار این استان در شهر‌ها و بخش‌های مختلف پس از اقامه نماز جمعه در حمایت و پشتیبانی از تصمیم اخیر مسئولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی در اقدام متقابل علیه عهدشکنی‌های شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، در راهپیمایی و تجمعات ضد آمریکایی شرکت کردند.


مردم غیرتمند و شجاع تبریز هم با شرکت گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت قاطع خود را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اقدام انقلابی شورای عالی امنیت ملی نشان دادند.


این راهپیمایی از مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) به طرف میدان ساعت تبریز برگزار شد و شرکت کنندگان با شعار‌های مرگ آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی، مرگ بر مزدور آمریکایی، انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار نشان دادند.


راهپیمایان همچنین در قطعنامه پایانی خود توقف کامل اجرای یک­ طرفه تعهدات جمهوری اسلامی ایران در توافقنامه نقض‌شده موسوم به برجام و خروج کامل از این معاهده در صورت تداوم بدقولی و عهدشکنیِ کشور‌های اروپایی خواستار شدند.

انتهای پیام/

راهپیمایی مردم آذربایجان شرقی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.