سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی: آقایان خوششان نیامد که ۲ تیم شهرستانی در کورس باشند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خیلی از آقایان خوششان نیامد که ۲ تیم شهرستانی سپاهان و پدیده مشهد توانستند در کورس رقابت باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره بازی این تیم برابر تیم پدیده شهر خودرو اظهار کرد: تیم‌های فوتبال سپاهان و پدیده معادلات خیلی از مسائل بهم زدند و خیلی از آقایان خوششان نیامد که این ۲ تیم شهرستانی توانستند در کورس رقابت باشند، هر چند هر ۲ تیم اذیت شدیم، اما به راهمان ادامه می‌دهیم. به طور حتم  فردا یک بازی سخت داریم و قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم از باشگاه پدیده که زمین تمرین در اختیارمان داد تشکر کنم.

تیم های سپاهان و پدیده صحنه های زیبایی خلق می کنند 

او ادامه داد: در ارتباط با بازی فردا باید بگویم که فردا  یک بازی خوب لیگ می‌شود. همچنین  بازی با ماشین سازی هم سخت بود چرا که آن‌ها  لایه‌های دفاعی درست کردند و چشم به ضد حملات داشتند و یک فوتبال بسته بازی می‌کنند. اما فردا ۲ تیم یک فوتبال رو به جلو و نتیجه گرا ارائه می‌کنند  و دنبال این هستند که صحنه‌های زیبا خلق کنند و امیدوارم فردا این اتفاق رخ بدهد. ما هم به دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم و برای پیروزی به زمین مسابقه می‌رویم و واقعیت فوتبال آن زمانی است داور سوت را می‌زند و اینکه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد مشخص نیست. به هر حال تیم ما از هر لحاظ آماده است و بعد از پیروزی که برابر تیم خوب ماشین سازی بدست آوردیم  از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی بدست آوردیم.  

قلعه نویی درباره مصدومان و محرومان تیم سپاهان بیان کرد: ما یکی، ۲ مصدوم داریم و کومان هم امروز به جلسه تمرینی ما رسید و تیم پزشکی باید بگوید که چقدر می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم و بقیه هم خوب و سالم هستند.  

از مدیرعامل کارخانه سپاهان تا بازیکنان همدلی وجود دارد 

سرمربی سپاهان درباره اینکه امسال قهرمان لیگ چند هفته قبل از لیگ برتر مشخص نشد، گفت:  ما از لحاظ هزینه‌ای تیم ۴، ۵ لیگ برتر هستیم و بار‌ها گفتم و با سند هم می‌گویم و اعتقاد هم داریم از لحاظ بودجه‌ای و هزینه‌ای جزء تیم‌های  ۴، ۵ جدول هستیم، اما خدا را شکر یک همدلی از مدیرعامل کارخانه تا بازیکنان وجود دارد. همچنین  تابش همه شاخصه‌های مدیرعاملی را دارد و  بازیکنان و هواداران هم زحمت کشیدند  و من قلعه نویی کمترین نقش داشتم و اینکه تیم سپاهان پارسال شرایط بدی داشت، اما امسال با این بودجه کم در بین ۴، ۵ تیم بالای جدول قرار بگیرد لطف خدا و اهل بیت است. انشالله این  ۲ بازی پایانی لیگ برتر و بازی جام حذفی هم با شرایط خوبی به پایان برسانیم که شرمنده مردم اصفهان نباشیم.  

رفتارهای خوبی با هواداران ما در بازی با پرسپولیس نشد 

قلعه نویی درباره انتظارش  از حضور هواداران در بازی فردا گفت: ما در طول فصل ممنون هواداران خود هستیم و همه جا با ما بودند و اگر ۱۰۰ نفر  هم بودند حضور همین نفرات برای ما ارزش داشت و برای ما کم نگذاشتند. هر چند در بازی با پرسپولیس رفتار‌های خوبی با  هواداران ما نشد، اما جا‌های دیگر که ما رفتیم به طور مثال شهرستان جم  حسینیه‌ای در اختیار ما گذاشتند و هواداران ما استراحت کردند. به هر حال قشنگی‌های فوتبال این است نه اینکه سر همدیگر را بشکانند و طرفداران  ما برایمان سنگ تمام گذاشتند چه سال‌هایی که من هدایت سپاهان را برعهده داشتم و چه در طول زمانی‌هایی که سپاهان وضعیت خوبی نداشته است. تیم  سپاهان زمانی که پول نداشت این هواداران حامی این تیم بودند و تاکنون سنگ تمام گذاشتند.  

سرمربی سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا در درجه او بازی خوب باشد و هواداران لذت ببرند و بعد از آن نتیجه هم دست خداست.  


بیشتر بخوانید: 

سپاهان ۲ - ماشین‌سازی صفر/ قلعه‌نویی با ماشین مهاجری به کورس بازگشت

قلعه‌نویی: موقعیت سوزی معضل تیم سپاهان است

قلعه‌نویی با ماشین مهاجری به کورس بازگشت


انتهای پیام/ 

اظهارات قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده شهر خودرو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.