سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان ؛

آمریکا و اسرائیل جز خیانت به کل دنیا هیچ کاری نکردند

امام جمعه زاهدان گفت: در چند روز گذشته دشمن آرایش جنگی برای کشور ما گرفته است و در برابر ما صف کشیده است و بر همه روشن است که آمریکا و اسرائیل جز خیانت به کل دنیا هیچ کاری نکردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار داشت:: در چند روز گذشته دشمن آرایش جنگی برای کشور ما گرفته است و در برابر ما صف کشیده است و بر همه روشن است که آمریکا و اسرائیل جز خیانت به کل دنیا هیچ کاری نکردند.

وی افزود:یکی از راه‌های به دست آوردن تقوا همین روزه گرفتن است روزه گرفتن تمرین تقوا و ایمان است و زمانی که ما بتوانیم یکماه از خوردن و آشامیدن و گناه کردن دست بکشیم می‌توانیم در کل سال سمت گناه نرویم و تقوا پیشه کنیم.

محامی افزود: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا همین مناجات در ماه رمضان با پروردگار است زمانی که برای دور بودن گناه پناه می‌بریم به خدا، استجابت دعا در این ماه بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه افزود: در جلساتی که پای درد دل مردم می‌نشینیم مردم از مشکلات معیشتی گله‌مند هستند و مردم این تقاضا را از مسئولین دارند که ارتباط خود را مردم بیشتر کنند و تلاش کنند تا این گرفتاری‌ها و مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: مسئولین ما باید بدانند که خدمتگزار ملت هستند و نباید از هیچ گونه تلاشی برای این مردم کوتاهی کنند.

محامی افزود: در چند روز گذشته دشمن آرایش جنگی برای کشور ما گرفته است و در برابر ما صف کشیده است و ما باید متحد باشیم و در پشت سر فرمانده کل قوا متحد باشیم.

خطیب جمعه افزود: دولتی که نتوانست پایبند مذاکرات خودش باشد و نتوانست در برجام بماند و مجدد خواهان مذاکره با کشور ما می‌شود، اما آمریکا نمی‌داند این مردم سختی بسیار کشیده اند و پای خون شهدای خودشان ایستاده اند و دیگر اعتماد به بد عهدی‌های شما نمی‌کنند.

محامی گفت: انشالله با خروج ایران از برجام بار دیگر به کل دنیا ثابت کنیم که نمی‌توان به آمریکا و اروپا اعتماد کرد.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.