پس از اقدام بی اساس و بی اعتبار آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم ولایت مدار شهرستان زاهدان در حمایت از این نهاد مقدس پس از برگزاری نماز جمعه راهپیمایی کردند و شعار مرگ_بر_آمریکا سر دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پس از اقدام بی اساس و بی اعتبار آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم ولایت مدار شهرستان زاهدان در حمایت از این نهاد مقدس پس از برگزاری نماز جمعه تجمع کردند و شعار مرگ_بر_آمریکا سر دادند.

راهپیمایی پر شور مردم ولایت مدار زاهدانی در حمایت از سپاه پاسداران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سد محکمی در مقابل دشمنان نظام است

امام جمعه زاهدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سد محکمی در مقابل دشمنان نظام است و همیشه نقشه‌های دشمن برای ضربه وارد کردن به حکومت اسلامی را نقش برآب کرده است.

حجت‌الاسلام مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سد محکمی در مقابل دشمنان نظام است و همیشه نقشه‌های دشمن برای ضربه وارد کردن به حکومت اسلامی نقش برآب کرده است.

امام جمعه زاهدان افزود: سپاه هم در جنگ نرم و هم در جنگ نظامی در مقابل دشمنان نظام مقدس اسلامی ایستاده و خاری در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه ناکام ماندن در رسیدن به اهداف شومش است.

خطیب نماز جمعه زاهدان با بیا اینکه این اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم میکنیم گفت: همه ما افتخار اعلام می‌کنیم یک پاسدار هستیم.

محامی بیان کرد: از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم، خدمات سپاه باعث خیر و برکت در کشور است.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و تلاش و کوشش نیرو‌های بومی کشور خود را به سوی وسعه و آبادانی سوق می‌دهد.

وی گفت: نگاه اعتقادی، روحیه استکبارستیزی و از خودگذشتگی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همه این‌ها سبب شده در مسیر حفظ نظام و انقلاب اسلامی موفق عمل کند.

محامی با تشریح مناسبت‌های هفته، روز جوان را به جوانان کشور تبریک گفت و افزود: جوان در هر اقدام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محور است.

راهپیمایی پر شور مردم ولایت مدار زاهدانی در حمایت از سپاه پاسداران

راهپیمایی پر شور مردم ولایت مدار زاهدانی در حمایت از سپاه پاسداران

مردم انقلابی زاهدان  پس از اقامه نماز جمعه از مصلی قدس تا تقاطع خیابان آزادی و مصلی، وحدت و همدلی خود با سپاه و خشم و نفرت شان را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ه

راهپیمایی پر شور مردم ولایت مدار زاهدانی در حمایت از سپاه پاسداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار