سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار‌های پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت منزل

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از مردم خواست برای پیشگیری از سرقت منزل، طلا و اشیاء قیمتی به توصیه‌های پلیس عمل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی گفت: افزایش آمار وقوع سرقت منازل مسکونی و بررسی کارشناسان پلیس آگاهی نشان داد بیشتر سرقت‌ها ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی صاحبخانه‌هاست.

وی با ارائه توصیه‌هایی به مردم، افزود: قبل از رفتن به مسافرت از محکم و سالم بودن قفل‌ها و نرده‌های حفاظ نورگیرها، جا کولری و در ورودی به منزل اطمینان یابید و قبل از ترک منزل در صورت امکان برای سرکشی کلید منزل را به فردی امین و مطمئن بسپارید و از قفل‌های ایمن و بادوام و محکم استفاده کنید.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با تاکید بر خودداری از نگهداری اشیاء گرانبها، طلا و جواهر در منزل، عنوان کرد: در صورتی که در یک خیابان چندین منزل خالی از سکنه می‌شود، کلانتری را در جریان قرار دهید تا مواظبت بیشتری صورت گیرد.

سهرابی ادامه داد: مشخصات و شماره سریال اموال از جمله لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، فرش، اشیاء قیمتی و طلاجات را به صورت دقیق یادداشت و در جایی مطمئن مخفی و نگهداری کنید و درصورت نگهداری اموال قیمتی، طلا و جواهر و فرش‌های نفیس حتماً از آن عکس تهیه کنید تا در صورت سرقت برای ردیابی و کشف اموال به پلیس آگاهی ارائه شود.

وی یادآور شد: با توجه به دریافت گزارش وقوع چند فقره سرقت طلا از کودکان در مدارس و یا در کوچه‌ و محل‌های خلوت، مردم از استفاده از طلا به ویژه گوشواره، دستبند و گردن بند برای کودکان بپرهیزند.

انتهای پیام/ک

صاحبخانه‌ها با رعایت نکات ایمنی از سرقت منزل جلوگیری کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.