سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت ویژه از پروژه های اقتصادی در راستای اشتغالزایی

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای اشتغالزایی پروژه‌های اقتصادی کار خوبی است و نیاز به حمایت ویژه دارد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد نوروزی رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه بازدید از پروژه‌های اقتصادی منطقه ۵ مشهد گفت: هدف ما در بازدید از مناطق شهرداری بررسی موقعیت مکانی، مشکلات سرمایه‌گذار و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها است، گامی که در راستای بهبود و تسریع امور مرتبط با اجرای پروژه‌ها انجام می‌گیرد و نقش بسزایی در تصمیم‌گیری اعضای شورا دارد.

وی ضمن رضایتمندی از خدمت‌رسانی خوب شهرداری منطقه ۵ مشهد در اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهروندان ادامه داد: در بازدید از مجموعه اراضی پارک دو هکتاری انتهای شهید شفیعی گلشهر، پروژه پارک بازار و مجموعه آبی گلشن در انتهای شهید آوینی واقع در منطقه ۵ شاهد کیفیت و پیشرفت بسیار خوبی بودیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به اعتباری که شهرداری برای این پروژه‌ها در نظر گرفته است انتظار بهره‌برداری هرچه سریع‌تر را داریم.
 
نوروزی افزود: پارکینگ خودروی سایپا دیگر پروژه منطقه ۵ است که با توجه به اینکه در محدوده خارج از شهر احداث شده نقش بسزایی در کاهش ترافیک منطقه ایجاد کرده است.
 
وی اجرای پروژه‌هایی از این دست در مناطق کم برخوردار شهر را از اقدامات مثبت شهرداری دانست و در خصوص پروژه‌های معوق تصریح کرد: پروژه مشارکتی ولایت که در مقیاس پروژه‌های مهم و قابل توجه شهری در این منطقه قرار دارد، به دلیل اینکه سرمایه‌گذار از سرمایه کافی بهره‌مند نیست، متوقف شده است؛ همچنین مجتمع آجیل و خشکبار که دیگر پروژه در این منطقه است توسط بخش خصوصی در حال اجرا است که امیدواریم با تدابیر لازم مشکلات این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر رفع شود و به ثمر برسد.

وی در پایان ادامه داد: با اجرای اشتغالزایی پروژه‌های اقتصادی کار خوبی است که نیاز به حمایت دارد، با توجه به اینکه زمان برای سرمایه‌گذاران با توجه به صرف هزینه حائز اهمیت است باید کاهش یابد که سعی داریم در همین راستا طی جلسات متعدد و همکاری با سرمایه‌گذاران روند اجرای پروژه‌ها را تسریع بخشیم.
 
انتهای پیام // ف. ک
 

اجرای اشتغالزایی پروژه‌های اقتصادی نیاز به حمایت دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.