سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت عرضه حلیم و آش در کردستان اعلام شد

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: قیمت فروش هر کیلوگرم حلیم و آش در ماه مبارک رمضان به ترتیب ۶۵ هزار ریال و ۹۰ هزار ریال تعیین شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به نهایی شدن قیمت حلیم، آش و زولبیا و بامیه در این استان اظهار داشت: در این ماه مبارک قیمت هر کیلوگرم حلیم بیرون بر ۶۵ هزار ریال و هر پرس آن داخل مغازه ۵۰ هزار ریال تعیین شده است.

فرزاد سردارزاده اضافه کرد: هر کیلوگرم آش بیرون بر نیز با قیمت ۹۰ هزار ریال و مصرف آن در سالن غذاخوری محل پخت هم ۵۵ هزار ریال است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان به قیمت زولبیا و بامیه در بازار استان هم اشاره کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز ۱۸۰ هزار ریال، درجه یک ۱۷۰ هزار و درجه ۲ هم ۱۶۰ هزار ریال مصوب شده است.

سردار زاده با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان از هفته گذشته آغاز شده است، یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

تماس تلفنی مردم از طریق شماره ۱۲۴ پیش بینی شده و این سامانه تلفنی بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.

حدود ۶۵ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد، بیش از ۲۹ هزار واحد در مرکز استان مستقر است و حدود سه درصد از این واحد‌های صنفی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ع

۶۵ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد

برچسب ها: ماه رمضان ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.