سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند آمایش یکی از خلا‌های بزرگ توسعه سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سند آمایش یکی از خلا‌های بزرگ توسعه استان است که ضرورت دارد این سند تا پایان خرداد امسال نهایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،به گزارش  روابط عمومی استانداری، احمد علی موهبتی در نشست کارگروه آمایش سرزمین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تهیه و تنظیم سند آمایش سرزمین در ۶ ماهه اخیر رشد شتابنده‌ای به خود گرفته است اظهار داشت: ۶۰ درصد این سند تا قبل از پایان سال ۹۷ به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسید و تا پایان خرداد امسال باید این طرح نهایی شود.

وی گفت: ضروریست این سند به طور فشرده توسط دانشگاهیان، متولیان بخشی و منطقه ای، کارفرمایان، مشاوران پایین دستی و سایر مسئولان منطقه‌ای مورد بررسی قرار گیرد تا با رفع نواقص سندی بی ایراد برای آمایش سیستان وبلوچستان تصویب شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم تصویب این سند در چارچوبی صورت گیرد که همه خود را موظف و مکلف به حرکت در ذیل این سند کنند.

وی با بیان اینکه این سند برای توسعه شتابان سیستان و بلوچستان هم افزایی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در این سند علاوه بر مزیت‌های منطقه‌ای به مزیت‌های اثر گذار فراملی نیز توجه جدی شده است پس می‌طلبد همه بر مبنای این سند حرکت کنند.

انتهای پیام/گ

سند آمایش یکی از خلا‌های بزرگ توسعه سیستان و بلوچستان

برچسب ها: استانداری ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.