سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت باران به خانه

باران شیخی پس از ۲۷ روز دوری به خانه برگشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  باران شیخی دختر ۸ ساله اهل مهاجران شازند پس از ۲۷ روز دوری از خانه وارد استان مرکزی و شهر اراک شد تا به همراه خانواده به مهاجران محل خانه و زندگی برود.

«باران شیخی» دختر ۸ ساله شازندی که در بیست و چهارم فروردین ۹۸ در مسیر خانه به مدرسه به وسیله افراد ناشناس ربوده شده بود، با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی و امنیتی در سحرگاه هفدهم اردیبهشت ۹۸ از چنگال ربایندگان آزاد شد و متهمان و ربایندگان در چابهار دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: باران شیخی آزاد شد/ دستگیری ربایندگان در چابهار + تصاویر


«باران شیخی» دیروز هجدهم اردیبهشت ۹۸ در ستاد نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان  با پدر و مادرش ملاقات کرد و بعد از گذراندن مراحل قانونی امروز به استان مرکزی بازگشت.

۲۴فروردین سال جاری ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از طریق تماس با مرکز سامانه ۱۱۰ استان مرکزی اعلام شد که دختری ۸ ساله به نام «باران شیخی» ساعت ۷:۴۰ از خانه به مقصد مدرسه  خارج شده، اما با گذشت ۶ یا ۷ ساعت مراجعه نکرده است.


بیشتر بخوانید: انهدام باند گروگانگیری خانوادگی دختربچه ۸ ساله شازندی در چابهار 


با پیگیری پلیس مشخص شد باران مفقود نشده و مورد ربایش و آدم ربایی قرار گرفته است که بلافاصله پلیس اقدامات خاص خود را در جهت پیگیری و رها سازی باران شروع و ۲ تیم از کارآگاهان خبره آگاهی استان مرکزی به زاهدان اعزام شدند و ۲ نفر از آدم ربا‌هایی که در استان مرکزی باران را سوار خودرو کرده و به چابهار منتقل کرده بودند، دستگیرشدند.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از ربایش باران ۸ ساله / ۲ نفر از عاملان دستگیر شدند/ اختلاف مالی ربایندگان با خانواده باران 


در این رابطه دستگاه قضا، اعضای شورای تامین استان و استاندار مرکزی و پلیس با اولویت سالم بازگرداندن باران به خانواده اش با جدیت پرونده را پیگیری کردند تا اینکه سرانجام با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی آدم ربایان دستگیر و باران پس از ۲۳ روز ربایش آزاد شد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارتباط باران با خانواده گفت: باران در طول مدت ربایش توانسته ۳ بار با خانواده تماس بگیرد اولین تماس ۲۴ ساعت پس از ربایش، بار دوم پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه که حدود ۲۰ دقیقه با خانواده صحبت کرده و بار سوم هم روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه حدود ساعت ۴ بعدازظهر بوده که این نشان می‌داد باران در سلامت است.

انتهای پیام / ج

بازگشت دختر ۸ ساله مهاجرانی به خانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگه دستگاه قضایی این ربایندگان رو یک بار برای همیشه با حکم مرگ تدریجی و فوق العاده دردناک تا زمان سِقَط شدنشان، رای به اجرای حکم ندهد عدالت رو در مورد خودِ دختربچه ربوده شده، والدینش و میلیونها هموطن، نادیده گرفته است، عدالت بهیچ عنوان با اجرای یک اعدام ساده، گذرا و مرگ آنی برقرار نمیشود و این پروسه ناهنجار کماکان برای ربایش های بعدی توسط افرادی شرور و بیشرم، ادامه خواهد داشت
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر پلیس همیشه بیدار