سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی سه زندانی جرایم غیر عمد از زندان

مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت:برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت صداوسیمای مرکز اصفهان زمینه آزادی سه زندانی محکوم مالی را در نخستین شب ماه مبارک رمضان فراهم کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله گرجی زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: در این برنامه که به مدت ۱۰۰ دقیقه با محوریت جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار شد با کمک خیران زمینه بازگشت سه زندانی به آغوش خانواده فراهم شد.

وی افزود: در شب نخست ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال کمک نقدی و تعهدی از خیران شرکت کننده در این برنامه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شد.

گرجی گفت: همچنین هیات رزمندگان اسلام اصفهان هم در این برنامه با تعهد ۵۰۰ میلیون ریالی و مردم و نمازگزاران مسجد حضرت ولیعصر (عج) و خیریه حضرت علی بن ابیطالب (ع) نیز به مهمان ویژه این برنامه در این حرکت خیرخواهانه سهیم شدند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان افزود: اکنون بیش از هزارو ۳۷۰ زندانی محکوم مالی استان اصفهان با ۲۵۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی از بند به سر می‌برندکه بیش از ۹۸ درصد از این جمعیت مرد هستند.

اسد الله گرجی زاده گفت: پارسال با آزادی هزارو ۲۴۰ زندانی جرایم غیر عمد با ۱۲۰ میلیارد تومان بدهی رتبه نخست را درکشور کسب کرد.

انتهای پیام/م

 

آزادی سه زندانی در برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.