سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در کرمانشاه

مدیرکل پیشین امور عشایری استان کرمانشاه از پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن احمدی مدیرکل پیشین امور عشایری استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت : امور عشایری استان کرمانشاه بیشترین ذخیره سازی و خرید از تولید کنندگان را داشته است.

وی گفت : به محض کاهش قیمت محصلات مختلف این اداره برای پیشگیری از ورشکستگی دامداران وارد عمل می‌شد و محصولات را با قیمت دولتی خریداری می‌کرد.

مدیرکل پیشین امور عشایری استان کرمانشاه بیان داشت: کرمانشاه بیشترین جذب را در حوزه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری داشته به گونه‌ای که ۴۰۰ درصد افزون بر تعهدات خود تسهیلات پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری به عنوان دستگاه اول هستیم گفت: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان در حوزه مذکور پرداخت تسهیلات داشته‌ایم.

احمدی گفت: در مجموع ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت شامل تسهیلات روستایی و عشایری و زلزله با نرخ چهار درصد به عشایر استان کرمانشاه پرداخت شده است.

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این آئین با بیان اینکه به دلیل مشکلاتی که عشایر در گذشته داشتند و دارند سازمان امور عشایری باید با همت بیشتری عشایر استان را دریابد اظهار داشت: فرصت‌ها به سرعت می‌گذرد و تکرار نشدنی است و هر جایگاهی که در اختیار کسی قرار می‌گیرد فرصتی برای خدمت گزاری است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه برای مسئولان نظام می‌ماند خدمت گذاری و رضایت مردم است افزود: امروز کشور در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار دارد نیازمند این است همه افرادی که به کار و تولید مشغول هستند با نگاه ویژه‌ای در خدمت نظام و مجموعه باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه هر توفیقی که در امور عشایری حاصل شود باید با همکاری عشایر باشد عنوان کرد: این سازمان پیشینه درخشانی دارد و در آن باید به افرادی خدمت رسانی شود که از جان و مال خود گذشتند و با نگهداری از مرز‌ها بار سنگینی را برعهده دارند و همیشه یکی از نقاط اتکا و پشتوانه نظام بودند.

وی با بیان اینکه امام راحل (ره) به عشایر نگاه ویژه‌ای داشتند، گفت: امروز مسئولان هر پستی را می‌پذیرند باید در خدمت مردم باشند، زیرا بزرگترین افتخار ما خدمت به عشایر است.

حاتمی گفت: عشایر هم باید مانند همیشه بسیجی وار با مدیر جدید همدلی کنند نگرانی‌ها را کنار گذاشته و همدوش با یکدیگر در راه اعتلای نظام گام بردارند .

 

 

انتهای پیام/د

امور عشایری استان بیشترین ذخیره سازی و خرید از تولید کنندگان را داشته است

 

برچسب ها: اشتغال ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.