سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی شهربابک در ماه رمضان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: با هدف اطمینان از سلامت فراورده‌‎های خام دامی طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان با هدف اطمینان از سلامت فراورده‌‎های خام دامی در قالب ۲ اکیپ سیار از ۱۷ اردیبهشت جاری آغاز شده و تا ۱۵ خرداد در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به وظیفه‌مندی دامپزشکی در نظارت بر مراکز مرتبط با فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان، کلیه مراکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی از قبیل مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، خودرو‌های ویژه حمل این فرآورده‌ها، کشتارگاه دام، کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها در اقصی نقاط سطح شهرستان تحت کنترل و نظارت ویژه قرار گرفته و بطور مستمر بازرسی می‌شوند.

اسدی تاکید کرد: شایسته است کلیه شهروندان جهت پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های غذا زاد و و همچنین بیمار‌های مشترک بین انسان و دام و نیز حفظ سلامتی خود، در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن ۳۴۱۱۲۰۳۴ اطلاع داده تا برخورد قانونی و لازم صورت پذیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک از شهروندان خواست ضمن توجه به توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی در هنگام تهیه انواع فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد، فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را به مقدار نیاز و از مراکز عرضه مجاز و مورد اطمینان تهیه کنند.

انتهای پیام/ ح

نظارت بهداشتی برفرآورده های دامی درشهربابک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.