سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر:

با ویسی به توافق ضمنی رسیدیم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: با ویسی به توافق ضمنی رسیده‌ایم و مدیران این باشگاه با گزینه دیگری جز او مذاکره نکرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وحید واعظی افزود: ویسی، اولویت اصلی باشگاه شاهین است و به همین علت با مربی دیگری مذاکره نکردیم.

وی ادامه داد: ویسی برنامه‌اش را ارائه کرده است، اما جلسه هیات مدیره باید تشکیل و تصمیم نهایی گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: توفق با ویسی ضمنی بوده است و برنامه‌های او را به هیات مدیره ارائه کردم تا در این باره تصمیم‌گیری کنند.

واعظی بیان کرد: من یک شاهینی هستم و به چیزی عمل می‌کنم که مصلحت باشگاه در آن باشد. من شرایطم را گفتم و برنامه‌ام را ارائه کردم. دیگر مسائل به تصمیم هیات مدیره باشگاه برمی‌گردد.

وی درباره مشکل شهرداری‌ها برای تیمداری عنوان کرد: ۱۴ سال شهردار بودم و این‌گونه نیست که نتوانیم تیمداری کنیم. هر بخشنامه، تبصره‌هایی دارد که باعث می‌شود مشکلی نداشته باشیم. رئیس شورای شهر و نیز شهردار بوشهر خیال ما را راحت کردند و ما مشکلی برای تیمداری نداریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درخصوص همراهی شهرداری بوشهر برای تأمین هزینه‌های فصل آینده تیم فوتبال شاهین گفت: باید رایزنی کرده و راهکار‌های قانونی پیدا کنیم تا حرکت مثبتی داشته باشیم. ما نیامدیم که دوباره به لیگ دسته اول سقوط کنیم. امسال نخستین فصل حضور در لیگ یک را پشت سر می‌گذاشتیم و از همان ابتدای فصل مدعی قهرمانی بودیم. تلاش می‌کنیم در نیمه بالای جدول باشیم و هدف ما کسب رتبه ششمی است.

انتهای پیام/ک

به غیر از ویسی با مربی دیگری مذاکره نکردیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.