سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم لیاقت حضور در لیگ برتر فوتبال را داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله ویسی بعد از پیروزی یک بر صفر شاهین شهرداری بوشهر مقابل سرخپوشان پاکدشت و صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال، افزود: به مردم خوب بوشهر، مسئولان که از تیم حمایت کرده و بچه‌هایی که از تمام وجودشان مایه گذاشتند تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: حدود سه ماه در بوشهر بودم و روز‌های خوبی در این تیم داشتم. ما ۱۳ بازی بدون باخت و کمترین گل خورده داشتیم. بچه‌ها با انگیزه و انرژی بالایی بازی کردند و لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: بی اغراق می‌گویم یکی از پاک‌ترین صعود‌ها به لیگ برتر صعود شاهین بوشهر بوده است. من به این تیم افتخار می‌کنم و امیدوارم سال آینده تیم بسیار خوبی در حد نام شاهین در لیگ برتر حضور داشته باشد.

ویسی همچنین درباره نگرانی‌هایی که پیش از این درباره لیگ یک داشت، بیان کرد: من در لیگ یک نبودم، اما همه ما مسایلی را شنیده بودیم و می‌دانستیم اتفاقاتی می‌افتد. ما باید نگران می‌بودیم، اما تمام وجودمان را گذاشتیم تا قبل از هفته آخر کار را تمام کنیم. بچه‌ها به وعده شان عمل کرده و ما هم تلاش کردیم تا این اتفاق افتاد.

 او با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی در این مسابقه، گفت: من قبل از بازی به بچه‌ها گفتم داور آقای فغانی است کسی جرات ندارد به او اعتراض کند، و حتی خود من هم جرات نداشتم اگر خطایی یا پنالتی بود اعتراض کنم.

امروز شاهین شهرداری بوشهر میزبان خود سرخپوشان پاکدشت یک بر صفر را برد و راهی لیگ برتر فوتبال شد.

شاهینی‌ها امروز مهمانان ویژه‌ای هم داشتند؛ مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم به همراه دستیارانش و عبدالرحیم خطیب سرپرست این تیم امروز با حضور در ورزشگاه دستگردی تهران نظاره گر دیدار سرخپوشان پاکدشت و شاهین بوشهر بودند.

ابراهیم صالحی، حسین پورامینی و برخی دیگر از بازیکنان پارس جنوبی جم نیز در این ورزشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/ک

ویسی: جرات نداشتم به فغانی اعتراض کنم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.