سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان همدان/ توزیع هزاربسته حمایتی ویژه رمضان در استان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از آغازطرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام کاروند،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان درنشست خبری با اصحاب رسانه  گفت: طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه ،مساجد و حسینیه های برگزار می شود و در ماه رمضان امسال ۳۰مبلغ از حوزه علمیه قم و ۱۸ مبلغ از حوزه های علمیه همدان به بقاع متبرکه و مساجد استان اعزام شدند.

وی از برگزاری ۱۴ محفل جزء خوانی قرآن در ۳۵ بقعه متبرکه استان در ماه رمضان خبر داد و افزود: در این ماه برگزاری دعای ابوحمزه مالی و دعای افتتاح را در برخی از مساجد و امامزاده ها داریم.

مدیر کل اوقاف و  امور خیریه استان همدان با اشاره به ترویج افطاری ساده گفت: این افطاری ها در برخی مساجد و امامزاده های مطرح استان برگزار می شود.

کاروند با اشاره به توزیع بسته های حمایتی اداره اوقاف و امور خیریه در بین خانواده های محروم شهرهای همدان و کبودرآهنگ افزود: در راستای اجرای نیت واقفین خیر اندیش

این مسئول بیان کرد: امسال در ماه رمضان توزیع ۵۰۰ بسته ی ۲۰۰ هزار تومانی حمایتی خوراکی در همدان و توزیع ۵۰۰ بسته حمایتی خوراکی  ۲۰۰ هزار تومانی و ۳۰۰کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومان در کبود آهنگ را داریم.

وی از برگزاری نخستین دوره برنامه های سحرگاهی و اطعام سحری در همدان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه هر سحرگاه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاهزاده حسین عموی بزرگوارم امام زمان برگزار می شود.

حجت الاسلام کاروند همچنین از برگزاری مراسم دعا و سخنرانی ها در مساجد و امامزاده ها و حسینیه ها خبر داد و گفت: مراسم ویژه شب های قدر ، تولد امام حسن مجتبی و شهادت حضرت خدیجه را هم امسال مانن. هر سال برگزار می کنیم.

انتهای پیام/ ا

توزیع بسته های حمایتی اداره اوقاف و امورخیریه همدان  در ماه رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.