مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام ۵۰ مبلغ خانم به مناطق محتلف این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح قرآنی «بینات ۲۲» در بیش از ۲۰ مسجد ملایر به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ایرج یارمحمدی، مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر، از اعزام ۲۹۰ مبلغ به اقصی نقاط شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ازاین تعداد ۵۰ مبلغ خانم و مابقی آقا هستند.

وی از اجرای طرح «بینات» با محوریت تفسیر سوره غافر در ماه رمضان خبر داد و گفت: طرح قرآنی «بینات ۲۲» با موضوع تفسیر سوره مبارکه غافر در بیش از ۲۰ مسجد شهرستان ملایر توسط مفسرین و روحانیون در حال اجرا است.

یارمحمدیاظهار کرد: ماه رمضان فرصت بسیار خوبی است تا کلام وحی درابعاد مختلف به آحاد مردم به ویژه جوانان معرفی و آموخته شود.

وی با بیان اینکه ۴ موسسه، ۱۱خانه قرآن شهری، ۱۵ خانه قرآن روستایی و ۲جلسه خانگی قرآن ثبت شده در شهرستان وجود دارد، افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از ۲۰۰ مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مراکز قرآنی شهرستان برگزار خواهد شد.

یارمحمدی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن ویژه دهه دوم و سوم ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته و ممتاز شهرستانی درسطح مساجد و حسینیه‌ها و برگزاری مسابقات قرآن با همکاری صدا و سیما از دیگر برنامه‌های این مجموعه در این ایام است.

مسئول واحد قرآنی تبلیغات اسلامی ملایر ابراز کرد: اعزام مربی قرآن به ادارات و مراکز دولتی و قرآنی، اعزام قاری قرآن به مساجد و حسینیه‌ها ویژه لیالی قدر و اهدا ۹۳ جلد قرآن به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/د.ا

اجرای طرح قرآنی «بینات ۲۲» در بیش از ۲۰ مسجد ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.