سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر میزبان نخستین جشنواره آنلاین جلوه‌های ویژه کشور

نخستین جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی و جلوه‌های ویژه بصری با عنوان «ایران – بوشهر» در دو بخش ملی و بین المللی در بندر بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی و جلوه‌های ویژه بصری با عنوان «ایران – بوشهر» به منظور شناسایی ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و جلوه‌های بصری در دو بخش ملی و بین المللی آذر در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

عبدالرحمن برزگر افزود: جشنواره پویانمایی «ایران – بوشهر» نخستین جشنواره آنلاین جلوه‌های ویژه کشور است که پس از یک سال مطالعه و بررسی با حضور شناخته شده‌ترین استادان و هنرمندان انیمیشن ایران در بهار ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و به علت اینکه محدود به مکان نیست به راحتی قابل برگزاری است.

وی، شناسایی افراد مستعد و ایجاد فرصت‌های مختلف برای هنرمندان حوزه پویانمایی، هنر‌های دیجیتال و سی جی آی (تصاویر تولید شده با کامپیوتر) را از جمله اهداف اصلی این جشنواره دانست و ادامه داد: این جشنواره به عنوان محلی برای دیده شدن هنرمندان و نظرگاهی فرهنگی محسوب می‌شود، و به معنای واقعی دعوت از هنرمندان برای خلق اثر با موضوع وحدت و صلح جهانی است.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر بیان کرد: هنرمندان علاقه‌مند برای شرکت در جشنواره باید اثر خود را همراه با مشخصات کامل فیلم و سازنده به ایمیل n٣artstudio@gmail.com بفرستند.

برزگر افزود: اثر شرکت کنندگان در پایگاه جشنواره بارگذاری می‌شود و این افراد می‌توانند رتبه خود را در میان هزاران نفر در کشور و جهان بسنجند.

وی عنوان کرد: به طور قطع در شهر‌ها و روستا‌های کشور افرادی هستند که با اندکی توجه و حمایت می‌توانند حوزه انیمیشن و جلوه‌های ویژه کشور  را وسعت بخشند که در این جشنواره آنلاین فرصت بسیار مناسبی برای تحقق این مهم است.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ٣٣٣٢٨١٦٥ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی و جلوه‌های ویژه بصری در بوشهر برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.