سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویکی‌پدیا وارد بازی انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال شد

نام تیم ملی ایران از صفحه یکی از گزینه های هدایت تیم ملی ایران در سایت ویکیپدیا حذف شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر روز گذشته (سه شنبه) مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری خانه ملت ایران انجام داد اعلام کرد امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی ظرف ۲ الی سه روز آینده به ایران آمده و معرفی شود. اگر این سرمربی معرفی شود، یک برند برای کشور شده و نشان می‌دهد که تحریم‌ها هیچ تاثیری نداشته و دنیا می‌خواهد با ایران مراوده داشته باشد.

همچنین محمود اسلامیان، عضو تاثیرگذار هیئت رئیسه این فدراسیون در یک مصاحبه تلویزیونی اذعان داشت: ۲ گزینه خارجی با رزومه خوب را انتخاب کرده ایم.

پس از این صحبت‌های تاج و اسلامیان برخی رسانه‌ها باردیگر افرادی مانند مارک ویلموتس بلژیکی و خولن لوپتگی اسپانیایی را به عنوان گزینه‌های نهایی سرمربیگری تیم ملی معرفی کردند و حتی سایت ویکی پدیا در صفحه سرمربی سابق تیم‌های ملی بلژیک و ساحل عاج او را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی کرد.

با این وجود دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال لحظاتی پس از این اقدام ویکی پدیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نام‌هایی که به عنوان گزینه جدید سرمربی تیم ملی این روز‌ها در رسانه‌ها مطرح می‌شود، صحت ندارد.

ساعتی پس از این بیانیه نام تیم ملی فوتبال ایران از صفحه ویکی پدیا این مربی حذف شد تا همچنان ابهام‌های زیادی درباره سرمربی آتی تیم ملی وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

تقویت همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس و فدراسیون فوتبال

تاج: همسر محسن فروزان مؤسسه‌ شرط بندی داشته است + فیلم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد+ عکس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.