سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به مشکلاتی که برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده استان ایجاد شد، گفت: بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، میرمحمد غراوی ظهر امروز در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهارداشت: استان گلستان در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است و برخی از واحد‌های تعطیل در استان با این تسهیلات وارد چرخه تولید شدند.

وی گفت: براساس آخرین آمار رسمی گلستان پس از استان البرز در جایگاه دوم اجرای طرح رونق تولید قرار دارد. با اینحال باید تلاش‌های بخش‌های مختلف برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعت‌گران بیشتر شود.

سرپرست استانداری گلستان خاطرنشان کرد: رونق تولید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار و راهبرد امسال انتخاب شده، وظیفه دستگاه‌های متولی را در این بخش سنگین‌تر کرده است.

وی ادامه داد: همه بخش‌ها باید برای تحقق شعار سال برنامه داشته باشند و در مسیر درستی حرکت کنند. بانک‌های عاملی که مانعی برای رونق تولید باشند، حتما با آن‌ها برخورد شده و مجازات می‌شوند.

غراوی با اشاره به مشکلاتی که برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده استان ایجاد شد، بیان داشت: بانک‌ها از صدور اجراییه برای واحد‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

وی همچنین گفت: در توزیع تسهیلات رونق تولید به توازن بخشی و تعادل بخشی در شهرستان‌ها توجه شود. این تسهیلات به گونه‌ای پرداخت و هزینه شود که محرومیت‌ها را رفع کند و سبب ایجاد اشتغال شود.

انتهای پیام/پ

توزیع تسهیلات رونق تولید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.