سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

پخش سه نوبت قرائت قرآن کریم در حرم رضوی از صدا و سیما

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از پخش برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های مختلف صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم همچون سال‌های گذشته، در ماه مبارک رمضان امسال نیز در سه نوبت از حرم مطهر رضوی و از طریق شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: ترتیل خوانی قرآن کریم که در نوبت صبح نیم ساعت بعد از اذان صبح به افق مشهد در صحن انقلاب برگزار می‌شود، به صورت زنده و مستقیم از شبکه یک سیما بر روی آنتن می‌رود.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: دومین نوبت ترتیل خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان از رواق امام خمینی (ره) و قبل از اذان ظهر ساعت ۱۱ الی ۱۲ از شبکه قرآن میهمان خانه روزه‌داران و علاقه‌مندان به برنامه‌های قرآنی در سراسر کشور خواهد شد.

شجاع افزود: در روز‌های ماه رمضان ترتیل خوانی نوبت عصر حرم مطهر رضوی نیز در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد از ساعت ۱۸ تا ۱۹ بعد از ظهر برگزار می‌شود و این برنامه نیز از شبکه‌های افق و خراسان رضوی نیز به صورت زنده بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام //ا. ز
 
 

شبکه قرآن میهمان خانه روزه‌داران و علاقه‌مندان به برنامه‌های قرآنی در سراسر کشور خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.