سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند حرفه ای احشام در نهبندان

جانشین انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری باند حرفه ای احشام در شهرستان نهبندان خبر داد .

سرهنگ دادگر جانشین انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت:  در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در نهبندان و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی در بین مردم و دستگیری سارقان به صورت ویژه پیگیری و شناسایی متهمان آغاز شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت اطلاعاتی را به دست آوردند و سرنشینان یک پژو ۴۰۵ تحت پیگیری قرار دادند.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی سرهنگ دادگر ادامه داد:  ماموران با انجام گشت های هدفمند خودروی سارقان را در ورودی این شهرستان  متوقف و  متهمان را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی  تصریح کرد:   این متهمان  غیر بومی ، قصد فریب مأموران را داشتند و هنگامی که مستندات پلیس را دیدند چاره‌ای به جز اعتراف نداشتند و به سرقت ۸۰ درصد گوسفند در چند مرحله ای از شهروندان اعتراف کردند.

دادگر گفت: با اعترافات متهمان صحنه‌های سرقت بازسازی و  متهمان و مال باختگان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.

وی بر رعایت نکات پیشگیرانه در خصوص نگهداری از اموال شهروندان تاکید و افزود: نصب و تجهیزات فیزیکی از سرقت تا حد زیادی دسترسی به اموال شهروندان را محدود خواهد کرد.

انتهای پیام/ ط آ

سرقت ۸۰ راس گوسفند در شهرستان نهبندان

برچسب ها: دامپزشکی ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.