سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از معلمان برتر شهرستان بانه تجلیل شد

آیین نکوداشت مقام و منزلت والای معلم در بانه برگزار و از معلمان برتر این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در مراسم تجلیل از معلمان بانه‌ای که عصر امروز با حضور امام جمعه بانه، مسوولان محلی، پیشکسوتان فرهنگی و جمع زیادی از معلمان برگزار شد، سرپرست فرمانداری شهرستان بانه از شهید مطهری به عنوان الگوی ایثار و شهادت و معلم فرهیخته‌ای یاد کرد که مسوولان و بزرگان زیادی در محضر وی شاگردی نموده‌اند.

محمد امین‌زاده با بیان اینکه تجلیل و تکریم واقعی معلمان در عمل نمودن به آموزه‌های علمی، اخلاقی و تربیتی والایی است که از آنها آموخته‌ایم، ابراز امیدواری کرد با توجه به جایگاه والای علمی و انسان‌سازی معلمان از نخستین سال‌های عمر هر انسان، روزی فرا برسد که تنها افرادی از میان نخبگان و چهره‌های برتر در آزمون‌های سراسری و علمی، در این جایگاه رفیع و ارزشمند قرار گیرند.

وی با اشاره به نیک‌اندیشی و جایگاه معنوی مردم بانه و شهرت این دیار به شهر مناره‌ها و دیار اختیارالدینی‌ها، احداث بیش از ۶۰ واحد آموزشی خیرساز در یک دهه اخیر را نشانه نیات بلند خیرین و جایگاه معنوی علم، مدرسه و منزلت معلم در اندیشه مردم این دیار دارد.

سرپرست فرمانداری و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه در ادامه با قدردانی از تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در زمینه اخذ مجوز راه‌اندازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای بانه، ابراز امیدواری کرد با تلاش آموزش و پرورش در زمینه تامین فضای مناسب، در سال تحصیلی پیش‌رو امکان پذیرش دانشجو در این آموزشکده فراهم شود.

در پایان این مراسم که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی ولایت بانه برگزار شد، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از ۱۴ معلم برتر بانه‌ای در سطوح استانی و شهرستانی قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

معلمان برتر شهرستان بانه تجلیل شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.