سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

پخش زنده ترتیل‌خوانی حرم رضوی از شبکه های سیما

مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت:مراسم ترتیل‌خوانی قرآن به صورت زنده از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید رضا طباطبایی مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل‌خوانی سه نوبت در روز به صورت زنده از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن می‌رود.
 
وی تصریح کرد: ترتیل‌خوانی صبحگاهی در صحن انقلاب از ساعت ۵:۳۰ تا ۷ از شبکه یک سیما، ترتیل خوانی ظهرگاهی در رواق امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ از شبکه افق سیما و ترتیل‌خوانی عصرگاهی در مسجد گوهرشاد از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ از شبکه افق سیما بر روی آنتن می‌رود.

مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به پوشش وسیع برنامه‌های حرم مطهر رضوی در این ایام، گفت: تفسیر قرآن استاد قرائتی در رواق امام خمینی (ره) هر شب ساعت ۲۳ تا ۲۴ از شبکه‌های دو و خراسان رضوی و ویژه برنامه ماه نشان با تهیه‌کنندگی تلویزیون رضوی از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از شبکه جهانی امام رضا (ع) و شبکه افق سیما بر روی آنتن می‌رود.

طباطبایی افزود: برنامه شامگاهی به زبان عربی هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ از شبکه جهانی امام رضا (ع) و شبکه الکوثر و برنامه‌های سحرگاهی شامل برنامه سحرگاهی خراسان رضوی ازساعت ۲:۳۰ تا ۴:۳۰ بامداد از سیمای خراسان رضوی، برنامه سحرگاهی افق ساعت ۳ تا ۴:۳۰ بامداد از شبکه جهانی امام رضا (ع) و شبکه افق سیما و برنامه سحرگاهی اردو زبان از ساعت ۲:۴۵ تا ۴ بامداد از شبکه اردو زبان امام رضا (ع) و شبکه سحر اردو پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: مناجات‌خوانی حاج محمود کریمی از دیگر برنامه‌هایی است که هر شب از ساعت ۲۴ تا ۱:۳۰ بامداد در رواق امام خمینی (ره) اجرا می‌شود و از طریق شبکه دو و شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مراسم ترتیل خوانی قرآن در حرم رضوی از شبکه های سیما پخش می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.