سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع کالا‌های اساسی ماه رمضان درسیستان و بلوچستان درحال انجام است

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: توزیع هزار و ۷۹۳ تن انواع کالا با کیفیت مطلوب ویژه ماه مبارک رمضان در این استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیامک سرابندی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان کالا‌های ضروری مردم سیستان و بلوچستان به اندازه کافی در انبار‌ها ذخیره شده و مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود برای ورود به این ماه پر خیر و برکت را نداشته باشند.

وی افزود: توزیع هزار و ۴۲ تن برنج هندی کد ۱۱۲۱، ۶۹۴ تن شکر و ۵۷ تن مرغ منجمد از اول هفته جاری در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: قیمت کالا‌های ویژه ماه مبارک رمضان برای مصرف کننده مرغ منجمد کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر کیلویی سه هزار و ۶۰۰ تومان و برنج کیلویی هفت هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: سالانه در استقبال از ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو اقلام اساسی پرمصرف خانوار‌ها با قیمت مصوب به منظور تنظیم بازار و رفاه مصرف کنندگان توزیع می‌شود.

سرابندی گفت: این طرح با هدف کنترل، تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، جلوگیری از کمبود و تنش‌های ناشی از افزایش قیمت‌ها اقلام اساسی و پرمصرف اجرایی شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های تعاونی شهر اقلام مورد نیاز خود را خرید کنند.

انتهای پیام/ع

توزیع کالا‌های  ماه رمضان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شیبک
۱۸:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
کدوم نظارت.هرقیمتی که دلشون می خوادمیزارند.