سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام مسئول:

گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نمی‌شود

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت گفت: گوشت تنظیم بازاری از ابتدای اسفند سال گذشته در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نمی‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قبله، مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شیوه توزیع گوشت تنظیم بازاری از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تغییر کرده است و گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار و اصناف توزیع نمی‌شود، در نتیجه اخباری که در خصوص شیوه توزیع گوشت با کارت ملی در این مراکز مطرح می‌شود هیچ مبنایی ندارد.

قبله ادامه داد: گوشت با دریافت کارت ملی یا کد ملی افراد توزیع نمی‌شود، بلکه توزیع بر اساس کد ملی سرپرست خانوار انجام می‌شود.

مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: طبق برنامه ریزی با هدف دسترسی خانوار به گوشت با قیمت تنظیم بازار، مقرر شده است به ازای هر کد ملی سرپرست خانوار چهار کیلو گوشت یا نیم شقه تخصیص یابد، در نتیجه در فرآیند تخصیص نیازی به حضور افراد خانوار وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۶ هزار تومانی نرخ هر کیلو شقه گوسفندی در بازار/ قیمت گوشت در ماه رمضان نوسانی نخواهد داشت


وی اظهار کرد: از سوی دیگر، گوشت بین جامعه هدف یعنی جامعه هدف کارگری، کارمندی لشگری و کشوری و ... توزیع می‌شود و خبر ضرورت حضور فرزندان برای دریافت گوشت در فروشگاه‌ها صحت ندارد.

این توضیحات مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت پاسخ به اظهاراتی است که گفته می‌شود: در حال حاضر سرپرست خانوار‌ها نمی‌توانند با کارت ملی فرزندان خود، سهمیه گوشت دولتی آنان را دریافت کند چراکه مسئولان توزیع ادعا می‌کنند، تحویل سهمیه ماهیانه گوشت دولتی تنها با حضور شخص ممکن است و برای همین منظور، فرزند شاغل یا دانش آموز یک خانوار باید برای دریافت ۲ کیلو گوشت به نرخ دولتی مرخصی بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تن ماهی نایاب شد؟ افزایش ۶۰ درصدی قیمت برخی برندها !

تن ماهی در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در حالی نایاب شده که قیمت برخی برندها بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته و زمزمه‌های افزایش قیمت برندهای دیگر نیز به گوش می‌رسد و فروشگاه‌های اینترنتی از تن ماهی تقریباً خالی شده اند.

ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
ديگه همه چي داره ناياب ميشه اون از خرما اين از تن ماهي