سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رمضانی معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی در قالب ۶۰ غرفه همزمان با ماه مبارک رمضان (از ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت) در بیرجند گشایش می‌یابد.

وی با اشاره به حضور ناشران خارج از استان در این نمایشگاه افزود: ۳۰ غرفه نشر مکتوب، ۱۰ غرفه نشر دیجیتال، ۱۰ غرفه هنری و کارگاهی و اختصاص ۱۰ غرفه به موسسات قرآنی و ادارات فرهنگی در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز مکان برپایی نمایشگاه نهایی نشده است، ادامه داد: همچنین برنامه‌های جنبی مختلفی از جمله برگزاری شب شعر، اجرای تعزیه و تئاتر‌های میدانی در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی از تخفیف ۴۰ درصد کتب ارائه شده در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی هم خبر داد و گفت: ۲۰ درصد تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ۲۰ درصد توسط ناشران ارائه می‌شود.

رمضانی برگزاری ۱۰ نمایشگاه قرآن کریم در ۱۰ شهرستان دیگر استان، برپایی شب شعر رمضان و محافل انس با قرآن در سطح استان را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

انتهای پیام / ط ا

حضور ناشران خارج از استان در نمایشگاه قرآن کریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.