سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدایی ۵ بازیکن سایپا در پایان فصل قطعی است

۵ بازیکن تاثیرگذار سایپا در پایان فصل از این تیم جدا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران روز گذشته در نخستین بازی پس از برکناری علی دایی با هدایت ابراهیم صادقی در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف پدیده شهر خودرو رفت و در نهایت با تک گل یونس شاکری یک بر صفر از این تیم شکست خورد.

طبق اعلام مسئولان باشگاه سایپا ابراهیم صادقی، فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می‌کند، اما به نظر می‌رسد این مربی جوان کار سختی برای تشکیل تیمی قدرتمند در لیگ نوزدهم پیش رو داشته باشد.

برخی از بازیکنان تاثیرگذار سایپا در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه تمام می‌شود و به نظر می‌رسد آن‌ها هیچ قصدی برای تمدید قرارداد با نارنجی پوشان پایتخت ندارند.

مدیر برنامه رضا اسدی، هافبک دفاعی این تیم که با به ثمر رساندن ۵ گل برترین گلزن فصل سایپا محسوب می‌شود پیشنهاداتی را از برخی تیم‌های مدعی لیگ دریافت کرده و به نظر می‌رسد او در پایان فصل راهی یکی از این تیم‌ها که به احتمال فراوان پایتخت نشین هم خواهد بود می‌شود. البته اسدی قصد دارد با همکاری مدیربرنامه اش شرایط لژیونر شدن خود را هم فراهم کند.

قرارداد رضا علیاری و آرش رضاوند که مانند رضا اسدی از تیم نفت تهران با نظر علی دایی به سایپا آمدند هم در پایان لیگ هجدهم با این تیم تمام می‌شود و آن‌ها هم قصدی برای ادامه حضور در جمع شاگردان ابراهیم صادقی ندارند.

همچنین معین عباسیان هم که ابتدای این فصل با قراردادی یک ساله به سایپا آمد از وضعیت خودش در این تیم رضایت کاملی ندارد و حتی احتمال دارد در صورت کسب سهمیه آسیا از سوی تیم پدیده او بار دیگر به زادگاهش یعنی شهر مشهد بازگردد.

علی دشتی هم که به دنبال جدایی علی دایی قید حضور در تمرینات سایپا را زد برای فصل آینده جایی در فهرست ابراهیم صادقی ندارد و او این بازیکن را در فاصله سه بازی مانده تا اتمام فصل از تیمش کنار گذاشته است.

جدایی این نفرات از تیم سایپا قطعی است.


بیشتر بخوانید:

صادقی: با مشورت دایی سرمربی سایپا شدم

اسدی: شنیده ام با یک تیم قرارداد بسته ام که خودم از آن خبر ندارم!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.