سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام پروژه آبشوران نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه اتمام پروژه آبشوران نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است، گفت : عملیات اجرایی این پروژه ظرف یک ماه آینده و در قطعات مختلف آغاز می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهرام درویشی مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به پروژه ساماندهی آبشوران گفت : این پروژه در قسمت‌هایی از جمله بالادست میدان آزادگان، سرشاخه کانی روزان و سراب قنبر و بزرگراه امام (ره) قسمت‌های انجام شده و قسمت‌هایی نیز باقی مانده است.

وی گفت : یکی از مهمترین بخش‌های قسمت‌های باقی مانده همین مجرای سرپوشیده حدفاصل سه راهی برق تا میدان وزیری است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته برای این قسمت یک پیمانکار انتخاب کردیم اما به دلیل مشکلات اقتصادی که به یکباره در کشور اتفاق افتاد و وضعیت اعتباری طرح، نتوانستیم سال گذشته کار را شروع کنیم.

وی از برنامه ریزی برای ساماندهی این بخش از آبشوران خبر داد و تصریح کرد: نهایتاً ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی این قطعه را به تناوب و در قالب قطعات مختلف شروع خواهیم کرد و امیدواریم که مسائل و مشکلات مالی این پروژه را نگیرد و بتوانیم ادامه دهیم.

این مسئول بیان داشت: برای قسمت‌های باقی مانده نیز برنامه، هدف و طرح داریم به سیاست گذاری آن انجام شده است و این موضوع مستلزم تأمین منابع مالی مورد نیاز است.

‌درویشی تصریح کرد: اگر منابع مالی مورد نیاز تأمین شود ما می‌توانیم کارمان را با سرعت و شدت بیشتری پیش ببریم.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای بخش‌های باقی مانده از آبشوران در شرایط کنونی را حدود ۲۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ما در حال حاضر به این اعتبار نیاز داریم که بتوانیم ای پروژه را به پایان برسانیم .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز عملیات اجرایی آبشوران ظرف یک ماه آینده

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.