مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه از پیشرفت۴۷ درصدی پروژه آبشوران کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهرام درویشی مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : در بهمن ماه سال ۹۱ ساماندهی پروژه آبشوران توسط وزارت نیرو به آب منطقه‌ای کرمانشاه واگذار شد و پس از واگذاری آبشوران، آب منطقه‌ای کرمانشاه نیز عملیات اجرایی این طرح را از همان سال ۹۱ آغاز کرد.

وی گفت : بر اساس آنچه که در هدف اولیه تعیین شده است، قرار بود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی سه سال به پروژه آبشوران داده شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه زمان برآورد شده برای اجرای این پروژه در ابتدای کار را سه سال اعلام کرد و گفت: این موضوع مستلزم تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مذکور بود.

علی رغم گذشت ۷ سال از تغییر دستگاه اجرایی تنها ۹۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است

وی یادآور شد: قرار بود با اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان مذکور آبشوران ظرف سه سال جمع‌آوری شود، اما تاکنون تنها چیزی حدود ۹۳ میلیارد تومان از این اعتبار را تخصیص گرفته‌ایم.

درویشی با بیان اینکه حدود ۷ سال از تغییر دستگاه اجرایی برای ساماندهی آبشوران می‌گذرد، گفت: با تخصیص ۹۳ میلیارد تومان اعتبار مذکور پیشرفت فیزیکی حدود ۴۷ درصد دارد.

وی جمع آوری آبشوران را مستلزم تأمین اعتبارات مورد نیاز دانست و تاکید کرد: اگر اعتبار مورد نیاز تأمین شود، کارمان را با شدت و حدت بیشتری پیش می‌بریم .

 

 

انتهای پیام/د

ساماندهی پروژه آبشوران توسط وزارت نیرو

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.