سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره عکس «سیل همدلی» در لرستان برگزار می شود

جشنواره عکاسی با موضوع «سیل همدلی» با محوریت مناطق سیل‌زده در دو بخش عکس حرفه‌ای و موبایلی در قالب برنامه‌های «جشن رمضان» لرستان اجرا می‎شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جشنواره عکاسی با موضوع «سیل همدلی» با محوریت مناطق سیل‌زده در دو بخش عکس حرفه‌ای و موبایلی در قالب برنامه‌های «جشن رمضان» لرستان اجرا می‎شود.
منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در تشریح برنامه‌های «جشن رمضان» لرستان با اشاره به این‌که این برنامه در سال‌جاری با محوریت مناطق سیل‌زده لرستان، برگزار می‌شود، گفت: بنابر تفاهم‌نامه منعقد شده در قالب جشن رمضان لرستان برنامه‌های متنوعی همانند برگزاری محافل جامع انس با قرآن‌کریم در شهرستان‌های استان با محوریت مناطق محروم و سیل‌زده، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جلسات تدبر و تفسیر قرآن‌کریم، تجلیل از جهادگران قرآنی استان، مسابقات قرآن‌کریم و نهج‌البلاغه و ... اشاره کرد.


وی با بیان این‌که برنامه‌های جشن رمضان هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز خواهند شد، عنوان کرد: همانند روال سال گذشته برخی از برنامه‌های جشن رمضان با مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان، برگزار خواهند شد.


رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، افزود: برگزاری شب شعری با موضوع سیل و پلدختر از دیگر برنامه‌های جشن رمضان لرستان است که در شهرستان پلدختر برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به برگزاری دو جشنواره ویژه استان در قالب جشن رمضان، تصریح کرد: باتوجه به این‌که استان لرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون درگیر مقوله سیل بوده، بنابراین دو جشنواره فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای و عکس با موضوع «سیل همدلی» با محوریت مناطق سیل‌زده استان، جهت اجرا در قالب جشن رمضان، در نظر گرفته شده است.


احمدی ادامه داد: جشنواره عکس در دو بخش عکس حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشنواره عکس «سیل همدلی» در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.