سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت گروه‌های فلسطینی با آتش بس در غزه

گروه‌های فلسطینی با آتش بس در غزه موافقت کردند و شرط آن را اجرای تفاهمات پیشین درباره محاصره نوار غزه و پایبندی رژیم صهیونیستی به آن اعلام کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منابع محلی، گروه‌های فلسطینی با آتش بس در غزه موافقت کردند و شرط آن را اجرای تفاهمات پیشین درباره محاصره نوار غزه و پایبندی رژیم صهیونیستی به آن اعلام کردند.

همچنین وبسایت فلسطین الیوم گزارش داد توافق میان گروه‌های مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی برقرار شده است.

این توافق که با تلاش‌های سازمان ملل و مصر در قاهره انجام شده است، از ساعت ۴.۳۰ دقیقه بامداد امروز دوشنبه به وقت محلی اجرایی شده است.

ساعاتی پیش از اعلام آتش بس، منابع فلسطینی اعلام کرده بودند که گروه‌های مقاومت فلسطین طرح آتش بس متقابل با اسرائیل را نپذیرفته‌اند.

این منابع که به نامشان اشاره‌ای نشده است، اعلام کردند: هیات‌های حماس و جهاد اسلامی که در قاهره به سر می‌برند اصرار دارند، توافق نامه‌های آتش بس در گذشته بدون هیچ گونه پیش شرطی توسط رژیم تل آویو اجرا شود.

تهاجم وحشیانه هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌های محاصره شده غزه روز شنبه آغاز شد و روز یکشنبه نیز ادامه یافت که بر اثر آن، تاکنون چندین فلسطینی از جمله یک زن باردار و یک کودک ۱۴ ماهه، شهید و شمار زیادی زخمی شده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز در مقابل در کمتر از ۴۸ ساعت، بیش از ۶۰۰ راکت به شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کردند که تاکنون چندین صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند. گروه‌های فلسطینی وعده داده بودند در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی دایره پاسخ موشکی و راکتی را افزایش خواهند داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا به داد همه مسلمانان واقعی جهان برسه انشاءالله.
خدایا کمک کن زیر بار ظلم دووم بیاریم. فرج امام زمان رو برسون خدایا به حق این ماه مبارک و به حق مظلومین یمن فلسطین سوریه ایران و ...
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
ببینید این جنایتکاران درنده رو فقط با زور میشه سر جاشون نشوند اگر غزه این تسلیحات رو نداشت و از خودش خوب دفاع نمیکرد معلوم نبود چه بلایی به سرشان میومد...