سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه مامای کردستانی نمونه کشوری شدند

سه نفر از پرسنل خدوم مامایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با عنوان مامای نمونه کشوری انتخاب و توسط مقام عالی وزارت مورد تقدیر واقع شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما با حضور مقام عالی و معاونین بهداشت و درمان وزارت متبوع همزمان با یکصدمین سال آموزش آکادمیک مامایی در ایران و جشنواره زایمان طبیعی در تالار همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شعار "ماما حامی سلامت خانواده" برگزار شد.

 شهرام شریفی افزود: در این مراسم سه نفر از پرسنل  مامایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با نام‌های خانم‌ها زهرا شیخی (شاغل در تسهیلات زایمانی و مرکز جامع سلامت روستایی حسن آباد شهرستان بیجار)، سیمین حجری (شاغل در بخش بعد از زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز) و گلبهار قادر خانی (شاغل در دانشکده پرستاری ومامایی) با عنوان مامای نمونه کشوری انتخاب و مورد تقدیر واقع شدند.

شریفی با بیان اینکه، در این جشنواره از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فعال در این خصوص نیز تقدیر به عمل آمد، افزود: بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بیجار از دانشگاه علوم پزشکی کردستان به جهت ترویج زایمان طبیعی و کاهش سزارین از مقام عالی وزارت لوح تقدیر دریافت نمود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: این موفقیت حاصل تعهد، تخصص و عشق خدمتگزاری به مردم است و لازم است ضمن تبریک به این عزیزان، از آنان قدردانی گردد.

انتهای پیام/ع

سه مامای کردستانی نمونه کشوری شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.